Re: Do czego sluzy OVERSCAN w monitorze?

Autor: ernest (ernest_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 18:26:16 MET DST

Użytkownik wido <wido_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ak2oi$jv0$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> Witam,
>
> Czy wie ktos do czego sluzy opcja OVERSCAN (on lub off) w monitorze?
> Jedyny efekt jaki mam po wlaczeniu to zmiejszenie rozmiaru obrazu.

Sam sobie dales odpowiedz. Monitor wychodzac z fabryki jest tak ustawiony,
ze nie wyswietla obrazu "od dechy do dechy".
Gdyby nie overscan, to niemoglbys go rozciagnac na maksa.
Wylaczajac overscan pracujesz na fabrycznych ustawieniach wyswielania
obrazu, bez mozliwosci rozszerzenia go na caly ekran.