Re: poszukuje konektor USB do płyty EPOX ep58mvp3c

Autor: Trzastek (trzastek_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 16:42:25 MET DST

Piotr M wrote:

> poszukuje konektor USB do płyty EPOX ep58mvp3c,
>
> chodzi mi o ten kabelek który leci z płyty głównej do sledzia

Jezdeli jest taki jak w moim Epoxie BX7+100 to wszystkich 3 gniazd
wewnetrznych z plyty nie wykorzystasz . Ja kupilem sobie na gieldzie
komputerowej sledzia 2 x po 5 pin w rzedzie i dziala. Mam wiec 2
dodatkowe gniazda usb. Kolorystyke kabli znajdziesz na stronie Epoxa -
pokrywa sie z tym sledziem tylko wtyczki trzeba odwrocic jedna wgledem
drugiej i juz dziala . Mam to sprawdzone bo uzywam 4 urzadzen USB.

Pozdrawiam,

Trzastek