Re: Oplaty za kompa z USA

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 14:17:07 MET DST

Najlepiej jakbys mial tam jakiegos znajomego. Zamawiasz wtedy na niego a on
wysyla Ci to w paczuszce piszac ze to jakies stare czesci komputerowe albo
elektroniczne. Mozna tez napisac zupelnie cos innego ale wtedy mozna wpasc.
Zazwyczaj nie kontroluja paczek z takim opisem. Szczerze mowiac to znajomemu
przez pare lat wysylania roznego rodzaju rzeczy kontrola byla tylko raz.
Jesli nie masz tam nikogo to chyba masz problem i cel nie unikniesz ale nie
jestem pewien.

Agerst

Tak dla ciekawosci podam ze gosc ktory kupowal ostatnio della w USA: Celeron
6xx (nie jestem pewien jaki), 40GB HDD, 128MB, modem, muzyka, GeForce2,
monitor 17" zaplacil 1000 $ ale poniewaz w sklepie byla promocja to zwrocili
mu jeszcze 200$. Znajdz u nas cos takiego :-) i to markowego.