S3Savage i problemy z nim zwiazane

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 14:08:21 MET DST

Witam.

Bylo tak. Mialem plyte shutla591p z AGP, chodzilo to na AMDK6-2 400_at_450.
Wiem, wiem. Moja karta to .... ale mimo wszystko jakos to chodzilo. Teraz
mam plyte MSI K7T Pro2-A, duronka 750, 256 ramu i ta sama grafike. Nie
odpalalem jeszcze na tym zadnych gier bo giercuje raczej malo ale gdy
ustawialem wygaszacz ekranu zobaczylem za na standardowym Logo Windows mam
straszne spowolnienie. Obrazak odswieza sie co jakies 3-4 sekundy. Jestem w
ciezkim szoku. Wszystko instalowane zgodnie z zaleceniami w odpowiedniej
kolejnosci itd. Sterowniki sa oryginalne. Moze wiecie co jest grane?

Agrest