Re: graficzne krzaki na guziku start...

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:24:21 MET DST

On Thu, 05 Apr 2001 10:20:30 +0200, vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>GF3 tez ma ? Bo jezeli nie to juz jest rozwiazany. :)
>Juz za niecale 3000 zlociszow bedziesz mogl sie rozkoszowac
>skompresowanymi teksturami bez baboli :))

Nie kupie. Mocno bijac sie w piers, ze skrucha przyznaje, ze
kompletnie skolowany wszechobecnym marketingiem tej graficznej
chipzilli, zupelnie zatracilem zdolnosc logicznej oceny swojego
postepowania i srodze zgrzeszylem wydajac 1000+ PLN na karte graficzna
nadajaca sie wylacznie do niektorych gier 3D i do niczego innego.
Tego rodzaju akt skonczonej glupoty juz mi sie nie zdarzy.
A w charakterze pokuty pogram sobie w Deus Ex na pozyczonym od kolegi
Voodoo 3. ;))

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)