jaki Enlight

Autor: Bartosz Jurewicz (jurewicz_at_poland.com)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 10:58:15 MET DST

Witam

Prosze o pomoc w wyborze obudowy Enlight.
Jaki model wybrac i dlaczego ?
Zalezy mi na tych modelach ktore maja panel pod plyte glowna na zawiasach
( wyjmowany).
Czy napedy sa mocowane na zatrzaski a nie na srubki ?
Czy sa w sprzedazy modele 300 W ? Z tego co wiem - tylko dla plyt pod
Pentium4 ( i to za ponad 400 zl).

Czy lepiej wobec tego porzadny Enlight 250 W czy np tani Codegen 300W ?
Mozna chyba zalozyc, ze zasilacz Enlight ma lepsze parametry ? Podobno nie
tylko moc (300W) sie liczy.

Gdzie cos takiego kupic (w 3miescie) ?

Dziekuje z gory,
Pozdrawiam !