Re: Wentylator Titan

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 09:15:00 MET DST

Użytkownik "Zefir" <zefir_at_twoje-sudety.pl> napisał w wiadomości
> Mam Titana na duronie 750Mhz. Zawsze kiedy wlaczam kompa np. rano to
> strasznie mi glosno chodzi, zmienia obroty- ogulnie mowiac wariuje!!!!!!!
> Po ok. 3min(znaczy jak sie rozgrzeje) wszystko ustaje i wiatrak chodzi w
> miare regularnie. Jaka jest tego przyczyna????---czy ktos z grupowiczw ma
> podobny problem?-- moze to wina kurzu?

Jezeli to Titan M5AB - kompletny zlom , zaciera sie bardzo szybko a jesli
wydaje sie z 60 zl na cooler to wymagania sa wieksze (wiadomo ze ma
gwarancje , ale jak po miesiacu zaczal chodzic jak traktor , to w actionie
nie chcieli go wymienic od reki , tylko przyjac do "naprawy" -blazny).Ale
jeszcze wiekszym problemem jest odprowadzanie ciepla przez ten cooler ,
ktore jest co najmniej dyskusyjne.

HK