DivX - ciekawe?!

Autor: Da (dadej_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 09:09:12 MET DST

    Mam sobie kompa PII350, CD32x, Ram 64Mb, grafika s3- 4Mb dźwięk awe64
ISA pod windows 95b filmy (DixX) chodziły rewelacyjnie nawet z CD, jakieś
zawirowania w płynności odtwarzania jeśli były obserwowane to nie częściej
niż przez ułamek sekundy na parę, parenaście minut,
Po zainstalowaniu win98se sytuacja się zmieniła, (na gorsze oczywiście) czy
to z CD czy z twardziela nie wspomnę że zawsze udma było włączone i w 95 i w
98, co parę sekund obraz jest zamrażany na ok 1s.
Bawiłem się i różnymi cachemen'ami i konfiguracją windowsów, zmianą DivX'ów
i nic, myślę że problem siedzi w Windowsie