Re: Kieszen i "No 80 conductors cable"

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 07:39:24 MET DST

Użytkownik Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3ACC75B9.E238731C_at_1234poczta.onet.pl...

> Nie znam tego typu kieszeni, bedziesz musial poeksperymentowac,
> ewentualnie pogadac ze sprzedawca o mozliwosci zwrotu. Jak bys mial
> kieszen typu ADAX to nie bylo by problemu.

co ?? jakiego Adax'a ???
jeśli chodzi o dowolną kieszeń chodzącą pod UDMA66 czy UDMA100 to kupisz w
każdym sklepie komputerowym

rozumieme ze ten komunikacik by na płycie z kontrolerem UDMA66 po prostu
płyta wykryła dysk 66 ale na złym kablu !!