Problem z dyskiem - od czego zacz±æ?

Autor: ari (a_r_i_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 03:41:39 MET DST

Witam

Mam problem. Ostatnio kilkakrtotnie komputer zawiesi³ mi siê i nie
odpali³em potem scandiska (tego dosowego w ogóle mam wy³±czonego).
Zrobi³em to dopiero teraz - ale scandisk robi co¶ takiego, ¿e dochodzi
do jednej kreski, potem siê zatrzymuje na kilka minut (dysk jest
cicho), a potem zaczyna od pocz±tku - i znów sytuacja siê powtarza.
Problem jest tylko ze scandiskiem, jak na razie nie stwierdzi³em
jakichkolwiek innych anomalii.

Od czego teraz zacz±æ, skoro scandisk siê poddaje?