Oklejanie procesora

Autor: tHRall (sbiadala_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 02:33:35 MET DST

Witam!
    Ostatnio instalowałem sobie Durona 700Mhz na płycie MSI KTPro, jako
chłodzenie zastosowałem wentylator Titam Majesty TTC-M5AB. Niestety
wentylator ten ma wyjątkowo kłopotliwą (czyt. oporną na zakładanie) zapinkę,
przez co bardzo trudno go zainstalować. Założyłem go, po uprzednim
posmarowaniu procesora cienką warstwą pasty, jednak temperatura wahała się
około 50 stopni C.
    Dlatego też postanowiłem sprawdzić czy jest na nim wystarczająco dużo
pasty, niestety podczas deinstalacji radiatora ukruszyłem krawędź chipu.
Na szczęście proc działa, chciałem jedynie zapytać czy mozna temu
przeciwdziałać oblewając krawędzie chipa jakimś dobrze przewodzącym klejem,
a jeśli tak to jakim?
Pozdrawiam całą grupę i z góry dziękuję za cierpliwość.
Seba