Re: SB Live pod Windows 2000

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:14:59 MET DST

> głupia to rada, ale może skuteczna - zrzuć nowe stery do win2000 - a
> dokładnie live!ware 3.o dla win2k.

dokladnie - stery z windowsa nie obsluguja tylnych glosnikow (bo rozumiem ze
z tym masz problemy). liveware (albo czyste sterowniki od creativa) to
naprawia - dopiero od tego momentu masz w pelni dzwiek 3D

ja mam jednak inne pytanie - czy uzywajac win2k i Live nie macie dziwnych
trzaskow???
u mnie non stop sie dzwiek przycina, jest brudny, skrzeczy, a w winampie nie
moge uzywac direct sound plugina, bo rwie piosenki

raku