Problem z dyskiem i PCI 41 MHz

Autor: Jacek Wronko (jwronko_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 23:26:25 MET DST

no wlasnie - wpadl dzisiaj do mnie kumpel z dyskiem Fujitsu, co by zgrac
sobie pare rzeczy ode mnie
oczywiscie zapomnialem, ze jego dysk moze nie wytrzymac tych 41 MHz PCI i
stalo sie
dysk sie rozlecial - nie widac niektorych katalogow i plikow
Ratujcie !!! Czy jest jakas szansa na odzyskanie utraconych danych?
Jasli tak, to jak sie do tego zabrac?
I jeszcze jedno, dlaczego nie wszyscy moga robic dyski bez problemu
wspolpracujace z taka czestotliwoscia magistrali?
Oba moje Quantumy radza sobie bezproblemowo.

Jack.
jwronko_at_box43.gnet.pl
ICQ UIN 10352223
GG 733858