Re: Wentylator Titan

Autor: Automatycy (automatyka_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 22:56:42 MET DST

Użytkownik Zefir <zefir_at_twoje-sudety.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9aikg9$1b5$1_at_news.tpi.pl...
> Mam Titana na duronie 750Mhz. Zawsze kiedy wlaczam kompa np. rano to
> strasznie mi glosno chodzi, zmienia obroty- ogulnie mowiac wariuje!!!!!!!
> Po ok. 3min(znaczy jak sie rozgrzeje) wszystko ustaje i wiatrak chodzi w
> miare regularnie. Jaka jest tego przyczyna????---czy ktos z grupowiczw ma
> podobny problem?-- moze to wina kurzu?

mam dokladnie to samo i mysle ze to nie jest wina kurzu bo moj titan ma
dopiero miesiac.
Jak jest na gwarancji to wymien , a jak nie to wywal i kup cooler mastera
jest tanszy i podobno lepszy
pozdrawiam Michal