Re: Tuner Fly Video vs. Pixel View

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 20:58:49 MET DST

Użytkownik "Egyptian" <xxx4_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9ag5rq$b86$2_at_news.tpi.pl...

> Jesli fly jest mniej podatny na zaklucenia to ten pixel tu musi byc
> tragiczny.
Chodzi mi o zakłócenia od wnętrza komputera ...
Jeżeli masz mocny sygnał, kartę dźwiękową daleko od Tunera - obraz
jak żyleta na obu kartach ...

Polecam wzmocnić sygnał przed samym tunerem (poza głównym
wzmacniaczem) o jakieś (min) 10dB ...
(ale bez przesady - przesterowanie suxx)

--
DooMiniK (bachus)