STR - chociaż raz jestem zadowolony z Solteka

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 20:12:20 MET DST

Witam!

 Właśnie włączyłem sobie sunspend to ram na moim SL-75KAV.
 Musiałem tylko zainstalować nowe sterowniki do karty graficznej
 (Diamond Viper V550 - detsy 5.30 zamiast sterownika dostarczonego z
 W2k) i wszystko śmiga aż miło.
 Żadnych .reg z chipa, nic.
 A, wczoraj wrzuciłem nowy biosik (Q7).
 Komp wstaje 15 sekund (liczone od momentu zgaśnięcia napisów BIOSu
 karty).
 REWELACJA!
 Wreszcie coś, czego nie miałem w Abicie!
 To już druga miła niespodzianka jaką sprawiła mi dziś elektronika
 (pierwsza to odkrycie nieopisanej w instrukcji funkcji jednego z
 przycisków mojej komórki).
 [60 minut później]
 No to się przedwcześnie ucieszyłem.
 Wszystko owszem, działa ale oprócz programów do CDR.
 Żaden spośród trzech, krtórych używam (WinOnCD 3.7, Nero 5 i Fuerio
 1.5) nie chce się odpalić na obudzonym komputerze.
 Pomaga tylko standardowy reset.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +