Re: !! STRATA PARTYCJI, PILNA POMOC POTRZEBNA !!

Autor: SX (56184652_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 20:08:01 MET DST

Użytkownik <loleon_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Niestety wszelkiego rodzaju wczesniejszych zapisow nie mam, tiramisu nie
> spelnil moich oczekiwan a druid ? nic mi o nim nie wiadomo jesli moglbys
mi
> przeslac :))
> A jak nu Ci pomogl ?
Ludzie, qrcze nie kopcie lezacego!
Zanim zaczniesz cokolwiek mieszac na tym dysku,
jak Ci radza, zrob wszystko, co bezpieczniejsze.
Podlacz go jako drugi do zdrowego systemu
i probuj roznych narzedzi w trybie read-only.
Co znajdziesz - kopiuj na bok (na inny naped)
Dopiero, jak Ci to nie wystarczy, zacznij proby inwazyjne
ale "z czuciem w palcach".
Wspomniany NU jest swietny, ale wyglada,
ze to musztarda po obiedzie.

Nic bardziej blednego , tylko rob, jak mowie !
Podlacz Twoj pechowy dysk jako drugi
do systemu (jak Twoj "utracony"), gdzie juz NU wczesniej zainstalowales.
Wtedy masz najwieksze szanse odzyskac wszystko,
jak za dotknieciem czarow, a najmniejsze na dalsza destrukcje.
Jak Ci sie uda - wypij moje zdrowie.
Jak nie - nic nie straciles, wyprobujesz inne rady.

--
Pozdrowionka,
SX