Prosba o pomoc!

Autor: Maciej Soborowski (sobek_at_pnet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 19:18:47 MET DST

Witam!
 Mam pewien klopot ze sprzetem. Mam Winde 98 i karte dzw. SB 128 PCI. Kilka
dni temu ogladalem film na divx'ie (jeszcze wszystko bylo ok). Wylaczylem
kompa i poszedlem w kime. Rano wlaczylem moj sprzet i karta dzwiekowa (a
moze cos innego) oszalala. Przy wlaczeniu kazdego pliku dzwiekowego
strasznie mi trzeszczy w glosnikach. Probowalem juz wszystkiego, ale nic sie
z tym nie da zrobic. Najsmieszniejsze jest to, ze ten numer pojawia sie na
kazdym pliku... z wyjatkiem jednego. Gdy wlaczam ICQ standartowo pojawia sie
syrena. I wlasnie ta syrena ma czysty dzwiek. Trzeszczenie wzmacnia sie na
wysokich czestotliwosciach. Przy basach prawie go nie slychac.
    Pomozcie, bo jak sie wq...wie to ten sprzet poleci za okno!

--
Sobek
sobek_at_pnet.pl