athlon 950 w/g mnie najwiekszy syf do podkrecania made by amd

Autor: Arabek (arabek_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 18:23:36 MET DST

Witam
do napisania posta sklonily moje benadziejne proby podkrecenia athlona 950
chocby o 50 MHz
Plyta ASUS A7V133 bios 1004 ,a ten sk... nie bede sie wyrazal, nie chce sie
podkrecic za chiny ludowe
mostki L1 poprawialem ( olowkiem B7 ) chyba ze 3 razy i dupsko
mnoznik sie odblokowuje bo da sie ustawic na 10X ale winda ( z reszta Me=
syfilis ) nie startuje albo jak juz wystartuje to pokazuje krytyczny wyjatek
0E i jakies tam jeszcze
juz mnie szlag trafia ale niestety nie moge dac sobie rady
czy komus sie udalo chociaz o te 50 MHz i zeby ten syf chodzil????
Ps. tak na marginesie to INTEL'a podkreca sie znacznie latwiej i wygodniej
:(((
bede wdzieczny za info czy komu sie to udalo
arabek_at_acn.waw.pl