Re: !! STRATA PARTYCJI, PILNA POMOC POTRZEBNA !!

Autor: loleon_at_go2.pl
Data: Thu 05 Apr 2001 - 18:08:09 MET DST

> W artykule <5a7b.00000000.3ac9a5ba_at_newsgate.onet.pl>, loleon_at_go2.pl napisał
(a):

> Czy formatowałeś ten dysk? Bo jak tak, to marne szanse. Ale jak nie, to
> powinno pomóc po prostu skasowanie tej partycji i ponowne założenie takiej o
> starym rozmiarze. Moim skromnym zdaniem - nie popsuje bardziej, niż już jest
> skaszanione.

   Dysk nie byl formatowany, zostawilem i nic nie robie bo mi na tych danych
zalezy BARDZO !
   Probowalem na innym dysku zalozylem partycje wgralem Win98SE, potraktowalem
go fdiskiem tak jak ten poprzedni.
I co, efdisk z mrbooter i zmienilem identycznie partycje niestety nic z tego,
ta sama operacja w oparciu o cfdisk i tez nic, fdisk tez nie daje rezultatu
jaki mnie interesuje !

Chyba, ze cos robie nie tak ?

Dzieki i pozdrawiam Marcin