Re: Radeon -> jak sie sprawuja karty ?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 09:59:11 MET DST

> Chodzi mi o latwosc instalacji , stery ,wyniki benchmarkow (na Athlonie i
> Duronie), takze wasze subiektywne odczucia .
> --
Większych problemów nie odnotowaliśmy, aczkolwiek składamy tylko na dobrych
płytach - Asus, MSI. Na Gigabyte 7ZX mieliśmy problemy ze stabilnością,
nawet w AGP 2x, po dłuższej walce wymieniliśmy na MSI i było OK. Ogólnie
karty bardzo fajne, aczkolwiek na dzień dzisiejszy jest to dość szerokie
spektrum kart o bardzo różnych wydajnościach i cenach (najtańszy Radeon VE
32MB, najdroższy Radeon ViVo 64MB DDR). Uwaga: wersje OEM i BOX posiadają
różne taktowania.

Benchmarki - www.benchmark.pl

Cooger