Re: mks vir

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 05 Apr 2001 - 14:16:39 MET DST

> może jakaś dobra dusza podeśle mi to co w temacie w wersji nie demo bo demo
> tylko kasuje a nie leczy a po trzech instalacjach od nowa w ciągu 3 dni mam
> już dość!!!.Nazbierałem wirusów typu cih i jakiś krezus czy coś w tym
> rodzaju i nie mogę sobie poradzić.Nie mogę formatować dysku z powodu dość
> ważnych danych.
> Z góry dziękuję.Rozmiar pliku nieistotny bo sprawa dla mnie ważna.W miaę
> możliwości chodzi o jak njnowszą wersję najlepiej po dosa.

Cih'y mogą być dość groźne!!!
Polecam ściągnięcie Norton Antyvirus 2001.
Jak?
Wpisz na Onet.pl "NAV 2001" lub "NAV2001"
Ściągnij dla pewności z kilku stron
Jedna z nich - szybka to: http://www.city.net.pl/ptycho/download.html
Potem poszukaj cracka na stronach:
http://servisco.net
http://crws.datablocks.net
http://www.megazip.com/fast
http://site.oxta.net/db
NAV 2001 może może między innymi: wykryje naprawi skasuje itp.
Nie wiem czy nie będzie konieczne uruchamienie z DOS'a.
Ewentualnie też szukaj takiego MSK vir'a.
Pozatym może znajdziesz na owych str. cracka do MKS vir
adadur