Odp: Problem Duron + LuckyStar K7VAT Pilne !!!

Autor: Wojtek B. (insel_at_ks.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 13:00:31 MET DST

Użytkownik <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6bc0.00000001.3acc4cd6_at_newsgate.onet.pl...
> To może zacznij od aktualizaji bios płyty głownej.
>

> Spróbvuj takze wczytać standardowe ustawienia w biosie.
Bios już zaktualizowałem na najnowszy nie pomogło resetowałem cmosa i
wczytywałem ustawienia default biosa ustawienia optymalne biosa i idzie się
zapłąkać
Ale dzięki za sugestie.A tak na marginesie to właśnie ta głupia sandra
pokazała że dzielniki dla PCI są trzy tak samo dla AGP ale nie można
przestawić na default by CPU