Re: Pomocy ! Procesor AMD / K6 i p³ytag³owna.

Autor: del (newsgate_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:46:27 MET DST

----- Original Message -----
From: "Micha³Pi±tek" <michalpiatek_at_poczta.onet.pl>

> Dosta³em procesor AMD / K6 i nie wiem czy pójdzie on na p³ycie SOCET 7 (do
> 233 MHz).
> Wystarczy aby procesor chodzi³ na 233 MHz - ale czy nic sie nie pokaszani
> jak go wcisnê w t± p³ytê ?

jesli masz mozliwosc ustawienia na tej plycie (p. w instrukcji) proca intel 233 MMX,
to ten amd tez powinien pojsc, plyta obslugujaca MMX musi miec mozliwosc ustawienia
podwojego napieca dla cpu, kwestia - odczytac napiecia na tym amd,
i nastawic takie na plycie zworkami. jak cos zle ustawisz to mozesz
spalic tego amd.

Pozdrawiam,
  del