Problem Duron + LuckyStar K7VAT Pilne !!!

Autor: Wojtek B. (insel_at_ks.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 11:42:31 MET DST

Mam taki problem.
Niedawno zakupiłem sprzęt w następującej konfiguracji Duron 800,Płyta
LuckyStar K7VAT , 128 MB RAM Infineon CL2 PC 133, Karta graf. PixelView
Geforce MX no i zaczęły się problemy.System zaczął się kaszanić (po
przeinstalowaniu ten sam problem) tz. system wyświetla krytyczne wyjątki sam
sięrestartuje komp i wogule jest do d..y.
Dopiero po różnych testach Sandra 2001 Pro w sekcji Mainboard information
wyświetla że dzielniki PCI oraz AGP są źle ustawione.PCI ma dzielnik 1/2 i
chodzi na 50 Mhz a AGP chodzi w ustawieniu 1/1 czyli 100 mhz x2 czyli 200
Mhz (naszczęście razy dwa a nie razy cztery).
I teraz takie pytanie jak zmienić dzielnik skoro w biosie nie przewidziano
takich opcji , czy ktoś posiada Tweakbios który chodzi na chipsecie KT 133
 wersja z crackiem ).
Procesor pamięć oraz karta grafiki jest w porządku bo sprawdzałem na drugim
moim sprzęcie na płycie ABIT KT 133 RAID i wszystko działa poprawnie
dzielniki są ustawione tak jak trzeba automatycznie . Jeszcze tylko
informacja że kiedy przełożyłem Athlona który chodzi w zestawie na Abicie to
dzielniki takżę są źle ustawione na tym cholernym LuckyStarze.Pomóżcie bo
nie mogę zwrucić płyty sprzedawcy a miałem postawić fajnego ftp-a.
Z góry Dziękujęnawet za dobre chęci.