Re: VIA ApolloPro - problem z DMA

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 11:11:12 MET DST

-~*Test*~- <da whatever>

>Moze i bylo juz, ale nie kazcie mi szukac w przepastnych archiwach....
>Kumpel ma plyte na VIA i...jak wlaczy obsuge HDD lub CD w trybie DMA to
>co chwile nastepuje spowolnienie ruchow myszy i wogole calego systemu

A czy przypadkiem nie ma ustawionej szyny PCI za wysoko? Czesc dyskow
tego nie wytrzymuje w trybie DMA co sie wlasnie objawia takim zachowaniem
lub utrata danych. Niech 'odkreci' procesor i sprobuje (jesli ma
podkrecony oczywiscie).

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."