Re: Prosze o pomoc w Excelu - pierdoła

Autor: bwoyke3_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 23:05:10 MET DST

Witam

Nie ma żadnego problemu.
W kolumnie obok tworzysz samš domenę przez formułe, która najpier znajduje pozycję znaku @ w stringu, długoœć tego stringu, następnie z tego stringu wycina od znaku (pozycja @+1) do końca czyli liczbę znaków (długoœć stringu - pozycja @). Potem przeciagasz formułę tej komórki na dół. Zaznaczasz obszar do sortowania i sortujesz według tej nowej kolumny i wszystko.

Bartek