Jak to uruchomic?

Autor: klm (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 22:03:05 MET DST

Czesc
Pomozcie bo ja nie wiem juz co i jak. Przyniesiono mi komputer (z W95), w
ktorym padl system po wylaczeniu go przyciskiem "power" (zamiast start,
zamknij itd.). Od tej pory po wlaczeniu kompa ladowala sie winda po czym
natychmiast wyskakiwal tzw. "niebieski ekran". Poproszono mnie abym
sformatowal caly dysk i wgral system od nowa, co tez zrobilem. Jednak po
wgraniu windowsow komputer za kazdym razem wiesza sie na planszy:
"przygotowanie do pierwszego uruchomienia komputera". W tym momencie reaguje
on jedynie na przycisk reset. Po restarcie laduje sie tryb awaryjny i
zawiesza na planszy MS Windows 95. Sprawdzalem to zarowno z W95 jak i W98SE.
Wiecie moze co moze byc tego przyczyna. Czy jest to sprawa hardware czy nie?
Na pierwszy rzut oka wszystko dziala. Wszystko co trzeba jest przez bios
wykrywane, dysk bez jakichkolwiek badow.

A, komputer to dosc stara maszyna P120, 24 RAM, plyta (jakis ECS), dysk maly
850MB.

Pozdrawiam
Krzysztof