Re: problemy z dyskiem w Norton Utilities 2001 w WIN ME

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 16:41:57 MET DST

Użytkownik RAV <brixon_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3acb23e2_at_news.vogel.pl...
> Mam dysk Seagate U5 40 GB ATA 100
> Norton Disk Doctor wywala blad rozmiaru partycji rozszerzonej, kiedy
biore
> naprawe, powoduje zmniejszenie rozszerzonej partycji do dwoch
logicznych
> (mam 6 logicznych partycji). NDD dalej widzi ten blad. Czy to wina NU
2001 ?
> Jakim programem, podobnym do NDD, moge sprawdzic dysk w WINME?

Witam

Wyglada to na blad NDD, bo nie jestes pierwszy z tym problemem, z tego
co widze wystepuje on w dyskach od 40GB w gore. Sam mam 45GB i tez mi
wyskakuje ze "prawdopodobnie cos jest nie tak z partycja rozszerzona",
dajesz "cancel" i sie nie przejmujesz. Ja sie juz do tego przezwyczailem
:)

--
Pozdrawiam