dvd

Autor: Łukasz Badura (lukasz_at_zwm.ask.org.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 15:57:53 MET DST

Mam nastepujacy problem:

posiadam odtwarzacz Pioneer dvd-116 . Oprogramowanie jakiego uzywam to
Leadtek Winfast DVD (dolaczone do plytki razem z karta WinFast Geforce 2 MX)
. Przy uruchamianiu tego programu pokazuje mi sie okienko ze DMA jest
wylaczone i ze moga wystapic problemy. Film jednak dziala ok, choc troche
skacze (mam Tb 1Ghz i 256mb ram-u, wiec nie wiem w czym problem). Jezeli w
Panelu Sterowania wlacze DMA to to okienko dalej sie pojawia z tym ze
przerywa mi film (wylacza sie badz wiesza) . Czy ktos wie jak sobie z tym
poradzic ? Bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki. Pozdrawiam

Łukasz Badura