Re: EPSON SC 580 USB i Duron700+ESC K7VZA - konflikt, HELP!

Autor: Radek Kaczyński (rkaczynski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 03:42:54 MET DST

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9acura$7k7$1_at_news.tpi.pl...
> Przinstaluj stery do drukary.
>
> Obawiam się, że to nie pomoże. Walczyłem z identycznym problemem u kolegi
zauważyłem dziwne zachowanie tej plyty w kontekście obsługi USB w ogóle.
Wyżej drukarka (ten sam model zresztą) nie chciała współpracować wcale, a
skaner Plustka po resecie nie był już widziany przez system. Z braku czasu
nie mogłem zgłębić problemu bardziej, choć szczerze mówiąc po 2 godzinach
bojów zaczęły kończyć się mi pomysły. Nie wiem czy to jest kwestia
sterowników (ale raczej do płyty), czy jakaś wada konstrukcyjna. :(

pozdrawiam
Radek