Athlon 1.2 GHz bez fabrycznej blokady mnoznika

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 11:33:22 MET DST

Hi,

W jednej z recencji płyty głównej Asus A7V133

http://www.iamnotageek.com/cgi-bin/reviews.cgi?name=a7v133&p=2

przeczytałem, że autor przeprowadził test z procesorem Athlon 1.2 GHz
(FSB 133 MHz) który to proc miał *fabrycznie* odblokowany mnożnik.
Akurat jestem posiadaczem takiego procka, po sprawdzeniu okazało się,
że mój procesor również nie posiada blokady mnożnika. Ciekawi mnie,
czy to jakaś wyjątkowa seria bez tej blokady, czy AMD w nowych
procesorach już nie blokuje mnożnika ? Czy ktoś ma więcej informacji
na ten temat ?

Pozdrawiam,

isz