Re: Pomocy ;-P

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 09:43:56 MET DST

Użytkownik "Jacek Kozioł" <jkoziol#@bigfoot.com> napisał w wiadomości news:jfhgct49pe6g7er05cuvgdhpt0g5rrj065_at_4ax.com...

> Najlepiej z poziomu pliku .bat z DOS'u windowsa napisac:
> start dokumnet.html
> wtedy system uruchomi domyslna przegladarke htmlu
> ta metoda zadzala napewno w w95 i w98 nie wiem jak w ME, NT i w2000
Dzięki - właśnie chodziło mi o ten 'start'.
Heh - i tak będę musiał z tego zrezygnować, gdyż po wykonaniu 'start domukent.html'
'wychodzi' na chwilę z prezentacji, uruchamia przeglądatkę i dokument, po czym automatycznie
wraca do prezentacji ;-P

BTW - program ten jest strasznie durny ...
Postanowiłem zrobić przyciski do regulacji siły głosu odtwarzanej muzyki - odpowiada
za nią fukcja Mixer.SampleVol (Integer 0..255)
Dla przycisku ściszającego wpisałem:

Mixer.SampleVol = Mixer.SampleVol -10

(Oczywiście nie działało ...). Głowię się, kombinuję - a co się okazało ?
Musiałem utworzyć pomocniczą zmienną X i zrobić tak:
X=Mixer.SampleVol -10

Mixer.SampleVol = X
Kretyństwo ;-P

Najlepsze jest to, że po pewnym czasie następuje "przekręcenie się licznika"
(przy maksymalnym ściszaniu robi się maksymalnie głośno ...) - a nie ma funcji
IF, aby sprawdzać bierzące ustawienie ...

Już nie nudzę - napiszę "do kasi" ;-P

ps. macie pomysł, jak sprawdzać wartość bez funcji IF ? ;-P (jest AND)

--
DooMiniK (bachus)