Re: Podejrzane Verbatimy

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 07:27:53 MET DST

>Czy może to oznaczać, że:
>- to podróba?
>- jakiś beznadziejny model, do którego producent woli się nie
>przyznawać?

W oryginalnym plastikowym pudełku kupowałem w sklepie w Katowicach po 2.10
zł (z VATem).
Kupiłem jak na razie 25 szt. (po 25 są pakowane).
Nagrywałem na TEACu W54E.
Żadnych problemów - nagrałem ponad 20 szt.
DIVXy, MP3 na użytek prywatny - płytki zaraz zostały "przetestowane przez
znajomych).
Na kilku płytkach zostały wysłane kurierem prace do klientów w całej Polsce.

Albo mam wyjątkowe szczęście, albo....

BTW.
Ostatnio pojawiły się one w Real'u po 2,50 zł (brutto) sztuka.
Pewnie będą i w innych marketach i hurtowniach.

--
Janusz - Vahanara