Re: reklamacje

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:11:12 MET DST

Użytkownik Wolek <viger_at_tera.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ada16$egs$3_at_news.tpi.pl...
> taki
> przypadku
> Przeczytaj w gwarancji co ci sie nalezy jesli nie dostaniesz sprzetu w
ciagu
> 14 dni roboczych, jak na moj rozum powinies dostac wpelnisprawny, nowy
dysk,
> jesli ci tego nie zaoferuja to ... do sadu ...
> Co do gwarancji na ten nowy dysk to powinna wynosic tyle co zostalo ze
> starej + te 14 dni kiedy dysk byl w serwisie...

nie przy wymianie na nowy gwarancja od nowa - dostajesz nowy inny produkt !
w tem sposób przy wadliwej partii i tak po roku chodzenia byś został z
niczym a tu chodzi o to żeby zyskać nie stracić
i tylko tego się trzymaj !!!! zadnych używanych dysków nie bież !!!!!!
a jak nie to sądem postrzasz i ze reklame im zrobisz na mieście !!!!!