Re: cd- rom POMOCY PROBLEM

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 07:58:23 MET DST

Użytkownik ar <kasanet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aca40de_at_news.vogel.pl...
> CD- ROM mi zle czytal plytki ..otwarlem go i przedmuchalem powietrzem i
> ....dno....... teraz jest widoczny przy starcie systemu - bios go pokazuje
> ale w systemie windoza nie widzi ,ze jest wlozona plytka do cdromu ....co
> skopalem ? plyty nie mozna ( czyszczacej odpalic - bo ..jej nie widac ) na
"
> mokro " nie probowalem czyscic ...moze cos zle zlozylem ? ale niby co ?
prad
> jest dioda mroga jak probuje uruchomic cd ...ale nie laduje ...nie widac
> plytek w cd romie ....
> dzieki za pomoc
> ar

posłuchałeś losi i albo uszkodziłes soczewkę albo ją przesunąłeś ,
wykrzywiłeś
------- i jedyne co ci zostało to zanieść do spacjalistycznego serwisu albo
kupić nowy CD (generalnie trzeba go na nowo wyregulować jeśli się da)