Re: Co siedzieje z

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 06:53:59 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ad4gu$p5p$1_at_news.tpi.pl...

> "Malaga" <johny_at_spox.eu.org> wrote in message
> >
> Monitor masz podlaczony bezposrednio
> do gniazdka czy do zasialcza w kompie
> Bo jak do zasilacza to moziwe ze czasem zasilacz
> nie wyrabia i komp sie resetuje.
>
> Krzysiek

Pedro wita.

Monitor nie jest zasilany z zasilacza (jakkolwiek głupio to brzmi)komputera,
pomimo, że jest podłączony w jego okolicach. Korzysta tylko z jego
wyłącznika - głównie dla wygody.

--
*** ==== Nikt nie jest doskonały ===***