Re: GeForce GTS

Autor: Witold Przygoda (wp_at_nospam.com)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 23:42:26 MET DST

GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote:

> Moze w grach to jescze ujdzie, ale jak zaczniesz kompa uzywac do
> czegos powazniejszego (nawet w glupim Wordzie to moze dokuczac) z
> pewnoscia poczujesz roznice. Poza tym spadek jakosci to nie tylko
> kolory, ale tez ostrosc obrazu.

No nie... tu juz lekko przesadzasz. Tak sie sklada ze mam pixelview...
owszem, widac ze karta traci na ostrosci w wysokich rozdzieloczosciach
(najlatwiej sprawdzic to ustawiajac najpierw slabe odswiezanie np. 60 Hz,
a potem wyzsze, np. 85 Hz) - literki sie robia ciut rozmyte (nie jest to w
zadnym wypadku jakis kosmiczny efekt i jak ktos uzywa kompa do pracy a nie
do podziwiania jego zalet, to IMHO nie dyskwalifkujacy)... po prostu obraz
jest ok, ale nie "zyleta-och-ach". Jasne, jak ktos ma 1000 zl to niech
wydaje :) ja kupielm za 690 zl (z tv-out, 32 ddr ram) brutto. Obraz na
pulpicie windows jest o wlos gorszy w porownaniu z obrazem, jaki dawala
moja poprzednia karta (ABIT Siluro geforce MX), za to wyjscie TV_out daje
wyraznie lepszy jakosciowo obraz.

Z drugiej strony jesli ma sie monitor 17" (ja mam... NEC MultiSync 750),
to trzeba byc kamikadze zeby pracowac w rozdzielczosciach wyzszych niz
1280x1024 (ta i tak jest moim zdaniem za duza aby pracowalo sie
komfortowo).

wp