Re: Polskie znaki w nazwach plikow

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 22:32:54 MET DST

> nazwami.

> polskiego",
> >
> Spakowac sie da, tylko czy po rozpakowaniu beda pliki zawierajace polskie
> znaki (w nazwach plików ).
> tez sprawdzilem przed chwila (dokladnie winzip 7.0) i pliki z polskimi
> nazwami pomija.

Witam!
Używam WinZip 8.0, nadal OK. Ale raczej to nie sprawa wersji, bo wcześniej
używałem starszych i nie zauważyłem problemów w nazwach. Zatem źródło
takiego zachowania pakera jest gdzie indziej.
Tak na wyczucie zgaduję, czy to nie jest czasem problem ustawienia kraju w
config.sys.
Choć to mało prawdopodobne, ale kto wie?
Powodzenia.
Gregorek