Re: Odzyskiwanie skasowanych plików

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 21:51:15 MET DST

> Maszyna ta sama ale dysk inny. Po nieszczęsnym skasowaniu odpiąłem ten
dysk
> żeby niczym nie nadpisać. Warunki konieczne są więc spełnione.
> Jakiego narzędzia do tego użyć?

Witam!
Te najlepsze to: Tiramisu, Easy Recovery, Lost and Found, w ostatecznej
ostateczności unerase, dla bardzo cierpliwych i znających sprawę: diskedit.
Zasada jest jedna: dysk z danymi do odzyskania: TYLKO ODCZYT. Zatem musi być
drugi, który ma niemało miejsca (na wszelki wypadek) no i trochę czasu.
Powodzenia
Gregorek