Re: !!!Bios checkum error

Autor: Elk (elk_111_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 19:22:10 MET DST

----- Original Message -----
From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, April 30, 2001 6:48 PM
Subject: Re: !!!Bios checkum error

> Hi,

> A jak ustawisz mnożnik 9.0 i wyższy, a magistrali nie będziesz
> w ogóle ruszał ze standardowej 100 MHz?

Komp sie wlacza ale gdy go zresetuje lub dam restart to wlasnie to wyskakuje
ten blad. Teraz mam na 700_at_893 (8,5 x 105) i chodzi super ale mam ambicje i
ochote na 1 Ghz. Chyba to rozumiesz. Procka chlodze trzema wentylatorkami i
nie mam lewej bocznej scianki w obudowie. Temperatura procesora wynosi
sredni okolo 48 stopni. Wiec moge krecic. Napiecie teraz wynosi 1.70 volta.