Re: Windows 2k prawie ok...

Autor: Glasser (yelco_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 18:37:59 MET DST

> Uaktualnienie nie znaczy ze sterowniki...
> Ja kiedys szukalem sterow do HP5200 i co sie okazalo ze sterowniki sa razem
> z programem do obslugi skanera ( cos w rodzaju Flatbed Scanner ) musisz
> najpierw sciagnac taki prpogramik a dopiero pozniej uaktualnienie

W tym rzecz. Już tak zrobiłem, ale z HP3200C zawsze
był kłopot. Nawet sama firma na swojej stronie przyznała
się (poœrednio) do błędu w sterownikach. I to "uaktualnienie"
ma ma byœ właœnie takim remedium. Niestety pod W2k nie
zawsze dobrze działa. Zauważyłem (jeszcze pod W98),
że z tym skanerem należy obchodzić się delikatnie.
Kiedy gwałtownie przerywałem mu skanowanie, system nie
chiał póŸniej "widzieć" skanera.
Ale doœć narzekania, bo dobry i tani (kupiłem za 250 PLN).