Re: Windows 2k prawie ok...

Autor: Glasser (yelco_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 16:44:47 MET DST

> tak ze moze bys sciagnal to uatualnienie i zainstalowal
> z tego co piszesz nie wynika ze to zrobiles

...bo wydawało mi się to oczywiste. Skoro napisałem,
że wszystkie pozostałe urzšdzenia (mniejsza o to jakie)
działajš poprawnie, znaczy to, że musiałem œcišgnšć
dla nich sterowniki pod Windowsa 2000 i wszystkie
zainstalować. Jaki byłby wtedy cel mojego pytania?
Okazuje się jednak, że nie uaktualnienie należy instalować,
lecz "oprogramowanie". Rzeczywiœcie, coœ mi się w głowie
zablokowało i zapomniałem, że do tego skanera oprogramowanie
zintegrowane jest ze sterownikami ;).
Jakkkolwiek by nie było, z tym skanerem zawsze można się
spodziewać kłopotów. Na razie system nie może go wykryć.
Ale już sobie poradzę. Dzięki.