twardziel juz nie taki twardy :(

Autor: PPK (nie.ma_at_dresu.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 16:06:02 MET DST

Witam szanownych wspolgrupowiczow!
Mam na imie Seagate a nazywam sie ST31276A, jestem dosc starym i malym
dyskiem. Problem w tym ze ostatnio zachorowalem :( . Podczas tworzenia na
mnie partycji fdisk sie wiesza podczas badania spojnosci dysku. Dopiero
kuracja Partition Magic dala polowiczne efekty... wprawdzie mam na sobie juz
partycje ale niestety tylko FAT; podczas proby konwersji lub formatu na
FAT32 NTFS wyrzuca mi blad i informuje o mozliwych wirusach w bootsektorach
(albo badsektorach, juz sam nei pamietam bo dana ta zostala czesciowo
skasowana z mojej pamieci ;) ). Pod Windowsem widac mnie ale to tylko
pozory... podczas proby zapisu na mnie czegos wyskakuje bluescreen i
informuje o niemoznosci zapisu na dysku. Za jakiekolwiek sugestie dotyczace
mojego zycia i dalszego funkcjonowania bede wdzieczny i obiecuje juz wiecej
nie chorowac. Pozdrawiam inne urzadzenia ;)