klawiatura na podczerwień

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Mon 30 Apr 2001 - 13:37:30 MET DST

Witam,
niedawno sprawiłem sobie klawiaturę na podczerwień BTC. I wszystko byloby cacy,
gdyby nie jedna rzecz. Otóż w grze Quake3 mysz porusza się skokami, a reakcja
na naciśnięcie klawiszy jest bardzo opóźniona. Innymi słowy nie da się grać:(
Dopiero podłączenie tradycyjnej klawiatury umożliwia grę (podobnie dzieje się w
Unreal'u). Moje pytanie: czy jest jakaś możliwość rozwiązania tego problemu,
czy niestety jest to przypadłość wszystkich klawiatur na podczerwień? Mam
zainstalowanego WinMe, drivera do klawiatury keymaestro (ostatniego ze strony
producenta), kartę TNT2 Ultra (6.35).