Re: Ktora IIYAMA 19" ?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 30 Apr 2001 - 13:13:04 MET DST

> tez mam identyczny problem :(
> ogladales live te monitory ?

A ja nie mam problemu - posiadam Iiyama S902JT (VM451) od 10.2000. i nie mam z
nią żadnych problemow!!! Obraz jest BARDZO dobry. drugiego modelu w zasadzie
nie widzialem w akcji ale wiem że ma dodatkowe bajery - mojim zdaniem zbędne!!!
polecam S902JT!!!
Pozatym ze parametry są bardzo wysokie to kineskop ma bardzo dobry kształt -
tzn nie jest on w kwardacie tylko lekko przedlużony w pozionie, coś a'la nowe
telewizory (16:9 ???) ale nie w takim stopniu! Fimly ogląda się na nim
zajebiście. Pochodzi ładne parę latek! (wkońcu nie zmienia sie monitora co
tydzień).
Pozdruffka
ps.
Zamomnij o Smsungu czy jakim tam...