Re: IBM DTLA i bad sector

Autor: Waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 09:27:33 MET DST

Użytkownik HorNet <piuser_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aed0b37_at_california.pl...

> Użytkownik "Piotr" <nospam_at_north.pacific.news.server> napisał w wiadomości
> >

> Czasmi bad sectory powstają "na niby" w wyniku przegrzania dysku. Jeśli
> uważasz że masz komputer (dysk) dobrze wentylowany to może to być
faktyczny
> bad sector. Zaformatuj dysk i jeśli nadal będzie bad to śmiało możesz go
> reklamować bo na bank pojawią się następne, oczywiście nie od razu.
>
> Narazie

 Witam,
Jezeli jestes bardzo przywiazany do swojego dysku, a formatowanie "normalne"
nic
nie pomoze to szukaj kolege z Amiga i u niego sformatuj dysk. Efekt
murowany.
Bedzie dzialac. Mam tez dwa IBM i jezeli beda Ci mowic, ze to jakas wadliwa
seria,
bo z Wegier itp. to pamietaj, ze kazdy dysk predzej czy pozniej siadzie.
Niezaleznie gdzie byl wyprodukowany.
pozdrawiam
waldi