Re: Nagrywarka Teac W58E i CDRWIN 3.8D - problem

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 17:39:51 MET DST

> Ostatnio nabylem nagrywarke Teac W58E 8/8/32, po zainstalowaniu jej w
> komputerze (drugi kanal IDE jako master) program CDRWIN 3.8D nie widzi
> jej (tzn. w parametrach programu pokazuje, ze "device not supported"),
> jako CD ROM w CDRWIN-ie jest widziana, ale jako nagrywarka nie.

> Sciagnalem sobie CDRWIN-a wersje 4.0 beta i w tej wersji jest OK, ale to
> BETA.

> Moze ktos wie co jest grane, przeciez CDRWIN 3.8D powinien zobaczyc ta
> nagrywarke ( na CDRINFO.PL wlasnie na tej wersji testowali ta
> nagrywarke, czyli powinna dzialac) ?

Miałem to samo, spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki ASPI, może to pomoże (sam nie sprawdzałem bo używam innego
softu) Jak się czegoś dowiesz byłbym wdzięczny za podzielenie się tym :)

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"