Re: !! STRATA PARTYCJI, PILNA POMOC POTRZEBNA !!

Autor: yama (yama_at_mpm.lub.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 15:48:35 MET DST

bez paniki odzyskasz i to raczej bez bledow. szkoda ze nie miales
wczesnie nortona utilities i zrobionych przez niego dyskietek tobys
sobie spokojniutko cofnal. ale mozesz taz uzyc innych narzedzi nap jest
taki programik linuxowy druid - do robienia partycji (fajny interfejs
jest w mandrake) ktory odzyskuje poprzednie partycje no i ten nu jest
calkiem niezly bo mi pomogl. poza tym jest cos takiego jak teramisu ale
nie mam z nim doswiadczen