Re: Wentylator Spire MA324-30B3 model T-725

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 13:49:00 MET DST

del wrote:

> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z wentylatorem Spire MA324-30B3 model T-725 ?
> Jak toto sie sprawuje, sprawdza sie "w praniu" (wydajnosc, glosnosc, bez-awaryjnosc,
> problemy z montazem) ?
>
> ile pasty kladzie sie pod taki wentylator (grubosc warstwy),
> i czy te "oryginalne" nalepke "termoprzewodzaca" pod wentylatorem to trza zerwac ?

Mam doswiadczenie z nizszymi modelami, ale roznia sie one jedynie
wielkoscia radiatora. Wiatrak ten sam. Sa dosc ciche, raczej nie padaja
(ale to dopiero czas pokaze). Montaz bezbolesny - zapinka jest dosc
miekka, radiator jest podciety, o nic nie zawadza. Tasme oczywiscie
wywalic - np. benzyna ekstrakcyjna. Pasty napackac nieco na procesor -
oczywiscie tylko na ten maly prostokacik po srodku. Cienka warstwa
rownomiernie. Montowalemi demontowalem wielokrotnie, wszystko spoko.
Tylko trzeba przesmarowac oczywiscie po takiej opeacji.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski